Bioaura Dalam Hai O Marketing

Malam tadi saya dikunjungi oleh adik ipar yang bekerja di Felda serting N. Sembilan. Ada gak kawannya ikut sekali. Tujuan asal mereka adalah untuk menghantar warga Bangladesh pulang ke kampung halaman setelah 3 bulan bekerja.. Fikir saya naper bangla tu nak balik cepat. Rupa2nya kena penyakit Home Sick…la..kesian pulak. Badan besar menangis2 nak balik. Ada awek cun kut kat sana.

Berbalik pada kawan kita tadi…setelah berbual kosong. Terkeluarlah dari mulut beliau bahawa dia juga sedang dalam proses permohonan loan untuk bisnes hai o…target utama group beliau adalah dalam bidang Bio Aura… tahniahlah saya ucapkan kepada kawan kita ni. Sama-sama berusaha untuk mencari sumber kewangan. Walaupun group kita berbeza (dia-bioaura / saya lebih menumpukan premium beautiful) namun begitu kita berada di bawah bumbung yang sama iaitu Hai-o Marketing. Dalam diam-diam hai o dah masuk dalam pasaran felda ek…

115 Responses to “Bioaura Dalam Hai O Marketing”

  1. assalamualaikum… sy join hai-o tp produknye bio-aura. lebih mudah nk jual coz produk utk keluarga. Sesiapa yg nk berjinak dlm bisnes inilah peluang anda..insyaallah..

  2. salam….walau apa pun produk yg kita mulakan baik bioaura @ premium beautiful, niat kita mesti betul iaitu untuk membantu diri sendiri@keluarga @ kawan2 menambah pendapatan yg lebih selesa…betul tak

  3. saya surirumah, baru join jadi member hai o, ingatkan boleh ringankan beban suami, dapat bayar hutang2 yg ada, bagi pendidikan yg baik untuk anak2 dgn melibatkan diri dlm hai o, tapi kena keluarkan rm21k utk dapatkan 10 set barang, mana nak cari duit? nak buat pinjaman pun, kena ada slip gaji.

  4. ummiayu Says:

    Ya betul tu…. dalam hai-o ni kita tak kira produk apa… tapi yang penting niat untuk memajukan diri setapak lagi ke hadapan….
    Alhamdullilah lepas saya dan suami join hai-o…. perubahan yang positif berlaku dalam kehidupan kami….
    Setiap pergorbanan yang dilakukan berserta usaha yang tak pernah kenal putus asa… InsyaAllah….. rezeki akan tetap ada….
    Berjumpa anda dipuncak kejayaan!!!!!!

  5. kalau berjaya boleh lah cakap… berapa ramai yang terpedaya dan terlena…ingat… bukan senang mau senang dan bukan susah mau susah. bersusahlah dahulu baru fikir untuk bersenang… selamat berikhtiar semoga tuhan memberkati setiap usaha yang diperjuangkan SALAM REFORMASI …

  6. Telah dijanjikan olehNya, barang siapa yang berusaha maka dia pasti akan berjaya. Apapun kaedah yang digunakan selagi tidak melanggar syariah, pasti akan diredhai. Jangan “Pitty Parties”. “Barang siapa tidak berusaha dan tidak berubah dalam masa 2 hari, bermakna dia sedang berjinak-jinak menghalakan kakinya ke arah kegagalan”: Wallahu’alam. Bersusah-susah berusaha:PAHALA, bersusah-susah untuk tidak berusaha dan mengajak orang lain tentang kesusahan berusaha untuk tidak berusaha:TEPUK DADA, TANYA IMAN. Rezeki di muka bumiNya ini, luas. Saya telah menyertai Hai O dalam beberapa bulan.. saya berusaha… alhamdulillah… Allah tunjukkan jalanNya. Allah maha pemurah dalam segala hal. InsyAllah.

    http://jadsonline.com/jads

  7. alhamduliilah saya baru sgt2 join…08.08.08..mcm2 dugaan n halangan saya hadapi sblum join haio..skrg dalam proses approach prospek..dengan bantuan upline yang tak jemu2 membantu, insyaAllah, niat kite betul Tuhan akan permudahkan segala rintangan kite..
    tak cuba kite tak tau kan..go haio go..

  8. cutiey intan Says:

    mmg best bile dah degar smua kejayaan yg telah dicapai oleh ahli2 hai-o
    tp mcm mane nak mula??prospek hny tertumpu kat government jer so ape usaha org yg x keje ngan krajaan???

  9. suami saya join bisnes ni..barang2 pun dah habis di jual…kami berdua rajin cari customer,ramai kenalan.ape2 yg kita lakukan mesti kene rajin.suami saya dah pakai kerete merc..kami berdua tak pernah putus asa,pendapatan keluarga berlipat ganda semenjak join bisness ni,malah kengkawan yang join pun dapat rasa perbezaan yg ketara..tiada masalah duit lagi,cuma kene kuatkan azam untuk lebih berjaya..

  10. untuk cutiey intan jika berminat boleh menghubungi saya 0126990023

  11. rasa nk join la..cam ne caranya..keuntungannya camne plak?dk saje 1 bln pun leh dpt duit ke? camne tu???????

  12. sesiapa yang berminat untuk mengetahui sistem yang dijalankan oleh HAI O untuk menjamin kejayaan boleh call saya
    019-6539024

  13. Hai..sy dh 1thn join Hai-O..bln 3 thn lps
    tp lps dpt cek n jam tangan Bonia trus “Tido”..br2 ni CDM sy approach sy balik..huh br 3 kali ikut g meeting, dh semangat..br dpt 2 prospek..insyaAllah esok ada lg 2/3 org
    Alhamdulillah
    Sapa2 yg blom join tu just join..tak mahal pon, duit poket kluar RM30 je
    Mmg CDM2 semua dh kaya yang teramat sgt..tp utk nk bg modal mulakan perniagaan tu, bkn tak nk bg, tapi biasanya sesuatu yang kita mudah dapat tu kita sambil lewa ja..so kalo modal duit sendiri, tentu kita nk usaha lebih kan??
    so anything call me 0192162696 or e-mail me eliesesofiya@yahoo.com.my
    we’ll meet up sumwhere

    bertemu anda di puncak kejayaan..

  14. org yg xberjaya tu mst ade sebab..cube tnye dia knp ko tak berjaya..sng cerita la, jgn tgk org yg xberjaya tp tgk usahawan2 yg telah berjaya di dlm hai o..alhamdulillah, jika ade usaha, psti akn ade hasilnye..

  15. sape2 nak dgr peluang bisnes hai-o bersama group kami, boleh contact melalui email ori4726@yahoo.com 013-3669553.kerja secara berpasukan pasti akan berjaya.satu peluang menjana mendapat pendapatan lumayan menanti anda.

  16. sesapa nak join hai-o di bahagian utara bleh call or sms saya.. 019-4024878… berjumpa kita di puncak kejayaan…yeahh..!!!

  17. salam, Alhamdulillah saya join hai-o dalam bulan 9. hai-o ni satu cabang bisnes dan bukan skim cepat kaya, jadi kita kenalah berusaha untuk memajukan bisnes kita ni, yang best nya bisnes ni tak perlu overhead yang tinggi tapi keuntungan nya amat lumayan. siapa yang berusaha InsyaAllah akan beroleh kejayaan.

  18. salam….sape2 yg ingin menjana pendapatan dalam hai-o hubungi saya…kt kerja sepasukan akan membantu anda sehingga berjaya…dengan plan markerting yang mudah…ramai yang telah membuktikannya….
    eirza – 017-7255931

  19. betul ker bisnes ni boleh bejaya

    • rmai yg dh bjaya..Yg paling best team sy ni UPLINE yer org kuat Hai o..SO ktorg ni beruntung sgt trus deal ngn beliau..Rezeki pn bertambah2..biler u free u call sy..kiter jumpe.0173606683

  20. salam…boleh sy thu biz nie,mcm best jeee

  21. sesiapa yg berminat nk beli bio-aura dgn hrga rm1500 (cash) atau rm1800 (ansuran), boleh hubungi saya ditalian 019-2819369 (iwan). stok terhad…

  22. memang betul..saya baru join alhamdulillah..dengan usaha bekerjasama dengan rakan pasti berhasil..nk tau penjelasan dan join group bleh call di talian 012-6331561 untuk bahagian selatan especially melaka..go hai-o

  23. sue klate Says:

    saya baru join 6 bln dlm biz ni…produk bio aura…alhamdulillah stakat ni bonus yg dpt mmg bole m’bantu family….nk harapkan gaji yg keje 8am-5 pm tu,mmg tak ckup…mai la sama2..mmg bole buat duit tau…utk keterangan lanjut bole hubungi 012-3705498…esprcially yg duk klate…

  24. mysara mohd Says:

    salam…kepada sesiapa yg berminat utk join haio tatapi tak mempunyai payslip utk buat loan boleh hubungi sy.modal hanya serendah 4k.ramai yg telah jd CDM dgn modal 4k.dimana ada kemahuan disitu ade jln.kalau berminat just sms sy 0192515001(Maisara)

  25. Salam…

    CT join Hai O ni kerana CT tertarik dengan produk air penapis… bio aura yang bukan sekadar air minuman tetapi bertindak sebagai air rawatan.

    CT sendiri cuba dulu guna air yang diberikan secara PERCUMA oleh upline CT dalam tempoh seminggu sebelum CT join Hai O nih. Alhamdulillah keberkesanannya memang terbukti… air tersebut membantu dalam kesihatan. Kulit terasa bersih dan licin…seakan dilulur walau dua kali rendaman tangan sahaja..

    CT secara peribadi tak sanggup nak buat loan dengan jumlah RM 21 K semata-mata utk dapatkan 10 set mesin bio aura…

    Penyertaan ahli Hai O nih sekadar RM 30 sahaja…

    Untuk kawan2… takyah target besar2.dulu pada pendapat CT lah.

    1. Beli bio aura utk kegunaan sendiri dulu..kalu dapat upline yang baik/ada kengkawan yang tak tahu nak jual kat sapa mesin2 yang mmg dah ada..cuba bincang dan beli mesin bayar dalam bentuk ansuran bulanan.

    2. Guna sendiri…dan dalam masa yang sama sedekahkan air secara PERCUMA pada adik beradik,sedara mara dan kawan-kawan dan dapatkan feedback dari mereka… Insyaallah niat dan produk yang baik ini pastinya membantu dan mereka akan tertarik membeli kemudiaannya

    3. Senaraikan prospek mereka yang mungkin akan membeli mesin dan mereka yang berkemungkinan berminat menjadi pengedar

    4. Follow up, perjumpaan,perbincangan,kerjasama berkumpulan… Insyaallah kejayaan akan dapat diperolehi….

    Wassalam….

    • cynthia ak manis @ mili Says:

      saya nak mendaftar sebagai ahli pengedar produk bioaura ini.ini adalah kerana saya ingin mendapatkan extra duit belanja.

  26. sy baru mk join..yg dh berjaya tu leh x tlg bkr smgt skit..n bg tips nk jual brg.

  27. Kak G Melaka Says:

    Saya pun baru join hai-o …sy begitu teruja dengan usahawan yang dah berjaya…

    Upline saya sgt bagus dan sentiasa memberi semangat kepada saya…teamwork tinggi

    Klu kita nak berjaya kenelah berusaha…kalau duduk rumah sahaja macamana nak berjaya seperti mereka..

    Upline saya beli merc selepas 3 bulan join…

    Sesiapa orang Melaka dan sekitarnya nak join bisnes ni boleh contact 019657080

  28. salam..rakan2 seperjuangan
    jangan jadi macam saya menyesal sebab terlambat join
    jom kite buat sama2..smart teamwork
    nak tau rahsia saya call 0122816500

  29. my j projek 700 Says:

    siapa duk area melaka yg minat join my j hubungi saya ust wan 017-2719585

  30. Memang hebat hai o dulu kerja pengurus sebuah industri nak bagi duit kat adik-breadik memang susah tapi dengan hai o tunjuk jalan untuk capai impian 6 orang adik-beradik turut serta.Mana2 kat luar sana yang ingin mengintai peluang kami tunjukkan jalan hubungi saya 0126071394 isyaALLAH kejayaan pasti.

  31. Assalamualaikum,

    Tumpang tanya, ada tak sesiapa yang sudi tukar set Premium Beautiful dengan water filter BIO-Aura saya?
    Saya ada water filter (new) nak tukar dengan set korset (new) . Sistem barter.
    Harap-harap ada yang sudi, kalau ada hubungi saya. Terima Kasih

  32. Anwar HJ Mawardee Says:

    Saya berminat dengan bioaura, sesiapa boleh jual saya di Spura sila tal 65-98377836
    Tk.

    • hi anwar..saya ada lg set bioaura kalau awak berminat..harga pasaran RM2080, tpsy boleh bg diskaun..JGN TERPEDAYA DGN HARGA MURAH YG LAIN takut tak original
      saya seorg doktor di malaysia

  33. semua kata-kata 2 benar..berminat cari sy kat ddhappy_diyana@yahoo.com..

  34. salam..saya zaza dr DUNGUN terengganu..sesiapa berminat nak beli or nak join blehla call saya…kta juma di punncak jaya…..

    zaza 0179258865

  35. syahidah Says:

    juat want to know btl ker tak payah jual produk?just cri org???????

  36. Aslm to all friends…
    A.Niq dah join. Dah dpt rm4600 n skrg tgh giat usaha lagi…dan lagi… A.Niq dah nampak peluang masa depan…. A.Niq mmg keje ngan gov. Mesti boleh! Tghari td upline turun c ni dr KL…. A.Niq byk blajar dr upline laki bini nih. Terima kasih byk2 2 u 2. It was my honour to met both of u, CDM Yana n DDM Zaki. Esk A.Niq nk test skill yg br blajar td.

  37. Salam..sy bru je joint lom sampaipun 3 minggu..hasil tak terkata..lumayan..klu saya tau dah lama saya joint..
    berminat nak joint atau tau lebih detail hubungi saya sekitar Kemaman dan Kuala Terengganu..
    memang best gila..lom dapat penerangan lom tau hasilnya..so bertindaklah secara bijak..pilihan di tangan masing-masing..peluang berniaga..nak mula berjuta terus tntu x cukup modalkan..so apa beri peluang..saya terangkan.kawanpun jd ramai….call deh..jangan tak

    call..0199135551/0179678551

  38. nana_shana Says:

    di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.. Hai-O marketing memang sebuah syarikat yang kukuh..sebab itulah ia bertahan lama… tgk azizah ariffin pun menggunakan produk bio-aura..dengan hanya modal rm30, anda boleh jadi jutawan..apa yang penting…usaha…tak ader kejayaan tanpa usaha…ini bukan skim cepat kaya..ni bisnes yang benar2 akan membuatkan anda mampu hidup mewah seperti yang lain..jangan risau..kita kerja dalam satu pasukan..uppline sentiasa akan membimbing anda.. sesiapa yang berminat, hubungi saya… tak payah tel..pakai e-mail pun boleh.. jimat kos… nana_shana@yahoo.com

  39. saya dr sawarak..minggu ni i masuk hai o ni..rasanya baru lagi kat sarawak…sapa2 yang berminat jom join…kita gegarkan sarawak..PELUANG TERBAIK…call me 019-8166614

  40. EjenMulder Says:

    Salam.Tampil untuk mnjwb pertanyaan cik Syahidah..sy bg penerangan sket na. okay, bg sape2 yg jdkan hai o sbagei bizniz utk mnmbh pndptn, dah tentu dia akan msk ‘punch’ 10 unit bioaura/beautiful.tp nak msk hai o,jd ahli RM30 je setahun.kene renewla by year keahlian tu.kay,berbalk cite psl meniaga 10 unit bioaura/beautiful,bila ‘punch’ je bulan ni (Mei),bln hadpn cik syahidah akan dpt cek RM4,700 utk (bioaura) dan cek RM3k++ utk (beautiful).biasanya org akan punch bioaura sbb dia pny bonus dan point value tinggi,tp bila da punch,kita bley juga tkr2 bioaura dgn beautiful dgn upline or rkn kgsi.mudahkan.bila kita da punch,da tentu dpt 10 unit brg kan?..kay,cik syahidah guna 2 brg tu.(bioaura n beautiful).rasa perbezaan bila pkai brg tu.alhamdulillah tubuh bdn kita sht.kay,jd yg tggl dlm tgn sebyk 8 unit brg je.kalu nk jual utk tmbh pndptn boleh,ble jual ansuran pulak tu.xjual pun boleh.tp bila x jual,x brtmbhla income bulanan cik syahidah..haa..kay,kalu x jual sekalipun,ada cara nk tmbh pndptn.iaitu prinsipnya ‘kerja keras menggunakan akal fkrn lg bgs dr guna fizikal’…bila cari org ramai yag kata susahkan?…x pyh pening kpl sbb,yg sbnrnya x la seramai org yg kita kena cari..minimum 3 dan maksimum 6 org seumur hidup.tp kalu dpt 3 org pun da ble seyum lebar,poket tebal,kereta baru,melancong,umrah pun ble…semuanya percuma…ada sistem yg boleh kita gunapakai untuk dptkan income lebat tiap-tiap bln..yang penting,bizniz hai o yg kita buat ni adalah halal,mudah,dan untuknya banyk.tentang syarikat x pyh nk risau dah..syarikat local beribupjbt di jln kapar,klang,slgr. Listed dalam papan utama bursa saham malaysia.bkn senang tu, itu bermakna syarikat hai o memang kukuh..nak tahu lebih lanjut lagi ble email saya di ameeranuwar83@hotmail.com or amly8384@yahoo.co.uk. didalam email nanti sy akan berikan cik syahidah info lbh lnjut lg. yg penting diri sendiri,bkn orang len untuk kita kecapi kejayaan.Selamat Berjaya!

  41. Najib @ shah alam Says:

    salam..kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program keusahawanan hai-o bolehlah hubungi saya ( najib 016-2204184)

  42. bagi sape2 yang berminat dgn bio-aura nie,boleh col en kamarul zaman hj kamis (0135250373) area negeri johor..perniagaan nie memang berbaloi-baloi!!!!

  43. bagi sape2 yang berminat dgn bio-aura nie,boleh col EN. KAMARUL ZAMAN BIN HJ. KAMIS (0135250373) area negeri johor..bisnez nie memang berbaloi-baloi!!!!

  44. Hai-o memang bagus. Telah banyak meningkatkan taraf hidup orang melayu kita. Tahniah pada yang dah join hai-o. dan sesiapa yang berminat dan ingin tahu rahsia menjadi jutawan seperti mereka?contact ekin-0173700705 email zshekin@yahoo.com

  45. minta bantuan. dimana saya boleh perolehi filter untuk A, B & C. Terima kasih!

  46. Hi..
    Saya ni ade set korset Premium Beautiful (new) nak tukar ngan water filter BIO-Aura (new). Sape berminat nk tukar? Kalo ade, contact yeh- dc_cilinyahoo.com or call 012-2204878

  47. cynthia ak manis @ mili Says:

    nk join

  48. cynthia ak manis @ mili Says:

    Hye!!!bagaimana saya nak jadi pengedar seperti korang semua?Sudah puas saya mencari detail mengenai bisnes ini,sampai sekarang belum tahu bagaimana.Ada sesiapa yang dapat membantu saya.

    • Hi Cynthia,

      U dah dapat info mcm mana nak jadi pengedar Hai-O ke? kalu x dapat lagi call me at 0123600850… jadikan impian anda satu kenyataan…. will be waiting for your call!!

    • U dh join Hai o lum?biler u free u call me..kiter wat apment kt maner2 je..0173606683..biznes ni bgus mnambahkan income kiter..

  49. cynthia ak manis @ mili Says:

    hi mirzan,saya cynthia dari sarawak. bagaimana caranya saya dapat join bisnes ini?Tolonglah saya.

  50. mohd suhaimi Says:

    kalau sesiapa yg berminat nak join PROJEK ELIT(BIO-AURA)boleh tel atau sms kat saya 0139645116 & 0145442660 atau email suhaimi.adam@gmail.com .kat PANTAI TIMUR tengah meletup ni…PROJEK ELIT…

  51. syukur alhmdulilah………
    hai o taipan 181 byk membantu…
    ingin sama2 berjaya?
    hubungi saya:-013 5240447

  52. saper duk temerloh dan kawasan pahang nak beli penapis air bio aura…call saje saya 0139109308… tak rugi nye..kesihatan untuk jangka masa panjang..

  53. SALAM..

    Sesiapa berminat untuk tukarkan penapis Bio Aura(baru punye) dengan corset Premium Beautiful (baru) hubungi saya di 013-5087011(ida).. Sesiapa yang nak tahu lebih lanjut berkenaan Hai O boleh call/sms saya.. kt aturkan pertemuan nt..KITA BERTEMU DI PUNCAK KEJAYAAN

  54. Cyntia… nanti sms la no hp kamu, saya akan tel utk terangkan. Azlin – 017-7778504

  55. kepada yg dh join Hai-O dan bakal myertai kami anda berada dilandasan yg betul… jgn biarkan dr kita menunggu lebih lama untuk kita kecapi apa yg kita inginkn… time is money now!!! call me anytime.. sy akn membantu anda ke puncak kejayaan.. 012-6220884 or email fadzr@yahoo.com

  56. d mana ada usaha d situ ada kjayaan..yg pntng team work..
    sesiapa yg b’minat nk joint hai-o..juz msj me n i’ll call u back..0196550187

  57. Abang Askar Says:

    Salam… Lagi mau fikir ka.. buat je.

  58. Abang Askar Says:

    Opss email p4_3d@yahoo.com.my – 0193528779

  59. Sy ni jenis yg xbrape nk berminat dgr MLM..Yelah dlu MLM lebih mgamalkn Sistem Piramid..so ORG ATAS JE YG KAYA,org bawah KAYAP..alhamduliiah upline sy ajak sy join Hai O bln posa aritu..Xde r nk mgharap sgt gaji ujung bln..$ xpnah putus r..mmang susah nk sponsor prospek tpi kiter kna lah rajin usaha..yg penting kiter jgn cpat mgalah,setitik peluh yg mgalir dlm masa kiter berusaha pasti akan ade HIKMAH YER..insyallah..JUMPE DI KEMUNCAK KJAYAAN..kalu nk join HAI O JUST CALL ME..0173606683..Pasti berbaloi2..

  60. Sesiapa yg berminat terutama sekitar kuantan, pekan dan kemaman boleh call atau sms saya 0199357516.. Jadikan impian anda satu kenyataan.. Peluang yg diberikan Hai-O adalah landasan terbaik untuk anda jayakan impian anda itu… Jumpa anda di puncak jaya..

  61. Salam untuk semua….. Saya dah join lama dengan HaiO dan ade juga rakan kongsi …malangnya saya sangat kecewa dengan orang Terengganu yang mana takut untuk mulakan langkah untuk kejayaan masa depan anak-anak, Mereka sanggup meminjam untuk membeli emas , kereta atau tanah MALANGNYA mereka tak sanggup nak kluar modal nak mulakan bisnes yang dapat diwariskan kepada anak-anak kelak. Maklumlah ORANG TERENGGANU adalah kaum yang telah dikenakan oleh PAK MAN TELO. Saya sedih kekadang memikirkan bangsa MELAYU di Terengganu yang asyik rasa selesa dengan apa yang ada dan hanya memikirkan untuk hidup cara relaks dan dengan ayat ” TAK PE MU BUAT DULU, NANTI BILA BERJAYA AKU IKUT SERTA” sedangkan bilamana semua orang berjaya dia baru nak terkebil-kebil nak masuk dan nak terus berjaya…….Masa itulah mereka akan menyalahkan sistem yang telah menjayakan orang lain. Untuk orang Terengganu, mari kita buktikan Melayu boleh berjaya.

  62. call jer kami kita kongsi biz ni..sekitar bangi+kajang+KL
    o19-3170424

  63. PROJEK ELIT HAI-O MASUK DAN BERADA DI TAIPING SEKARANG, JADI LAH ANDA ANTARA ORANG YANG TERAWAL BERSAMA SAYA BERSAMA MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN, MODAL RM 2500 SAHAJA, ORANG LUAR TAIPING DIALU-ALUKAN – KELUAR MODAL DAPAT BARANG, TAK PERLU JUAL GUNA SENDIRI -BERMINAT MESEJ /CALL 0194145805 ( AYUH SEGERA : ORANG TAIPING, KAMUNTING,BATU KURAU,SIMPANG DLL ) PROJEK BARU MELETUP DI PANTAI TIMUR

  64. salam,
    Kepada sesiapa yang berminat untuk tukar set premium beautiful (new) saya dengan set bio aura (new) boleh hubungi saya melalui email pasirmas2u@gmail.com.

    • mcmaner nak mula ek> leh guide x?

      • NOOORAINE Says:

        Kami Di group Taipan ada sistem baru….ini bermakna semua orang boleh joint…xkiralah k’tangan kerajaan atau swasta…jika berminat hubungi saye airine 013-3272183

      • kepada nzp kalau belum ada lagi orang guide you,
        boleh lah hubungi saya.Dan kepada sesiapa yang baru mahu
        bermula tetapi tiada modal pun boleh menghubungi saya.
        kerana team kami ada kaedah-kaedah bagaimana nak bermula
        degan modal yang kecil dan tanpa mengeluarkan modal dari
        poket sendiri…
        JOE 0162825984/0133052687

      • contact saya sy boleh guidekan..dont worry…0105556700

  65. salam all,
    sy pun nak tuka satu set bio aura dgn premium beautiful.
    kalau ada yg bminat contact sy please..

    fazila8434@yahoo.com.my
    012-3901023

    warga negeri sembilan yg minat nak tau pasal peluang hai o
    sgt dialu2kan..hubungi sy spt di atas..

  66. lupa plak…COD jb or johor…
    Dun wory siap waranty lagi…
    bole email or sms 0126336635

  67. lupa lagi da…ni emailnya jarihantujr@yahoo.com

  68. salam
    hairan lah sy… semlm ada kakak nih explain baik punya. so mmg excited nak join. bila tanya asben, dia suruh pk panjang2 dulu. 22k bukan cikit loan nak wat.
    so hr nih sy search kat tenet pasal bio aura nih. yg paling sy terkejut dgn harga dia. sbb kakak tuh ckp penapis air bio aura nih tak kan susut nilai. tp kenapa ada yg jual rm1800? rm1500? ada sesapa sudi beri penjelasan?

    • qung seee Says:

      haloo, untuk jual bioaura adalah terpulang dengan kita nak letak harga berapa..yang penting kita dah masuk dalam marketing hai-o.

    • klu berminat blh mula dengan modal yang lebih rendah…haraga produk sebenarnya 2080 dan tidak boleh diubah..penjelasan lanjut hubungi saya kudin 0105226700

  69. malaprincess88 Says:

    sy kurg keyakinan diri apabila berdepan dgn org rmai..sy pun ingin berjaya…tolong sy …

    • NOOORAINE Says:

      Jangan takut dik….teruskan usaha…jangan lupe pergi ke class…..minta up line bimbing betul2….jangan pinggirkan diri berkawanlah dengan orang2 yang berjaya…airine 013-3272183

    • qung seee Says:

      untuk menuju puncaj kejayaan, anda harus berani. jangan takut, tiada yang mustahil. ini bukan omong2 kosong..

  70. ASSALAMUALAIKUM.. JOM KITA PAKAT JOINT PROJEK ELIT HAI-O MODAL RM 2500 DAPAT BARANG GUNA SENDIRI TAK PAYAH JUAL.. CARI ORANG 4 ORANG SAHAJA BAWAH KITA.. SEUMUR HIDUP NAK LEBIH TOLONG ORANG BAWAH .. TIADA RISIKO KERUGIAN.. NIKMATI PAKEJ PELANCONGAN , UMRAH DAN BANYAK LAGI MENANTI.. HUBUNGI US MOHD ROZI tAIPING .. DENGAN SEGERA..

  71. sesiapa nak join projek elit hai o. boleh hubungi saya di 012 9609366.
    KEBANGKITAN PROJEK ELIT DI PANTAI TIMUR.

  72. Hai.. Untung sape yg pilih.
    Kita tunggu anda d puncak kejayaan
    jangan tunggu jangan buang masa

  73. NOORAINE Says:

    Salam/sejahtera…..kepada sesiapa yang berminat mencari pendapatan lebih dengan BiO AURA…Hubungi saye

  74. NOORAINE Says:

    Salam/sejahtera…..kepada sesiapa yang berminat mencari pendapatan lebih dengan BiO AURA…Hubungi saya atau mesej di talian AIRINE 013-3272183.
    Dengan adanye sistem baru semua orang boleh joint..tak kira lah orang tue kakitangan kerajaan mahupun swasta….jangan takut untuk mencuba…Pasti anda teruja….SAYA AKAN BIMBING ANDA .SAYA JUGA SEDIA MEMBANTU..
    KITA JUMPE DI PUNCAK KEJAYAAAN….

  75. qung seee Says:

    aku nak cari orang yang inginkan kejayaan berlipat kali ganda. join lah kami untuk mengatasi masalah kewangan anda..sebarang persoalan adalah dialu2kan. untuk pengetahuan, aku sekarang berada di penang. email lah aku untuk keterangan lanjut.

  76. Harga bioaura tak pernah turun. Cuma ada mereka yg cuba memanipulasi dgn harga dengan mengurangkan keuntungan dia dapat. Setakat ini alhamdullilah akak tak takut pasal harga, if you can give the best service, org takkan pandang semua tu.. krn produk yg dibeli bukan untuk hari ini aje.. tapi untuk jangka masa panjang. Kalu nak detail you call me or sms to me… nanti akak leh terang lanjut 0139333109 yosni Atau yosniar@yahoo.com

  77. ASSALAMUALAIKUM.. SESAPA NAK DAPAT DUIT LEBIH…
    JOM KITA PAKAT JOINT PROJEK ELIT HAI-O
    MODAL RM 2500 DAPAT BARANGPenapis air Bio Aura
    GUNA SENDIRI TAK PAYAH JUAL..
    CARI ORANG 4 ORANG SAHAJA BAWAH KITA
    di bantu oleh Cdm

  78. 013-9807879-ayie

  79. ASSALAMUALAIKUM.. SESAPA NAK DAPAT DUIT LEBIH…
    JOM KITA PAKAT JOINT PROJEK ELIT HAI-O
    MODAL RM 2500 DAPAT BARANGPenapis air Bio Aura
    GUNA SENDIRI TAK PAYAH JUAL..
    CARI ORANG 4 ORANG SAHAJA BAWAH KITA
    usah bimbnag untuk cari org
    di bantu oleh Cdm yang telah berjaya

    hubungi segera- 013 9807879

  80. anamuhammad Says:

    Salam..ada sesiapa nak beli bioaura.saya jual dengan harga RM1,000 shj. harga boleh runding lagi. Bayaran cash.Sok sangat terhad. Berminat?email saya anaazliana@yahoo.com

    Aida, saya berminat nak tukar bio aura dengan beautiful. Ada permintaan customer..urgent

  81. jumpa anda di puncak kejayaan

  82. salam, sesiapa nk join projek elit terutama di terengganu blh hubungi saya ditalian 014-5171626

  83. memang projek elit elit ni meletup2 diterengganu dgn bermodalkan RM2500 sahaja.

  84. saya dah join tapi buat hai-o macam x da semangat, rakan kongsi makin bertambah tp semangat untuk dalaman still menyurut..bila pk kan mak abah kat kmpg terdetik hati klu nk berjaya dng buat bisnes jer,saya dah ada dalam lapangan bisnis ni semanat untuk jadi seperti org berjaya xda..
    ada sesiapa yg ingin bagi pandangan dan nasihat pada saya…

  85. sape ada corset bole tukar dgn bio aura sya.. call/sms k 012-2671255

  86. qung seee Says:

    sesiapa yang berminat dengan bisnes ini d penang atau kawasan berdekatan boleh hubungi saya di talian 012-4727815 atau qung86@yahoo.com.my..atau sesiapa kawan dari sarawak yang berminat juga adalah dialu-alukan untuk bertanya sebarang soalan mengenai bisnes ini..kpd kawan2 yg dah join saya ingin menukar 1 set bioaura saya kepada corset, sesiapa yang berminat boleh hubungi saya..
    ANDA ADALAH PENENTU MASA DEPAN ANDA

  87. salam, mne2 yg nak join dgn PROJEK ELIT Hai-o dgn modal yg rendah blh call sy BD ditalian 014-5171626 diterengganu

  88. salam, dgn join PROJEK ELIT, anda dpt CASH RM1000 utk 1 orang join, 4 org join RM4000 cash. Senang bukan. tunggu apa lg call saya.

  89. saya jual bio aura murah…..kwan2 ofis nak jual..rm1300 ke bwh…col 0122640224

  90. Nur Azlizan Says:

    sy ngajar disaratok..sarawak..sesaper yg bminat nk join hai-o..blh call sy..;) 019-9218425…sy akn terngkan cmner nk msuk hai-o ni..

  91. luncai emas Says:

    saya nak jual bio aura rm1300 jek n korset rm1500…new…minat nt beli col me 0142465921

  92. sahabat Says:

    pembaca yang mecari peluang duit raya… inilah masanya!!
    peluang untuk membuat duit raya 2011 dan peluang melancong ke luar negara… bersama kita menuju puncak kejayaan…
    hubungi 0173175704 atau emel di azma0802@gmail.com

    jumpa anda dipuncak kejayaan dengan penuh senyuman….

  93. saya ada 1 bioaura hai o original..nak jual sbb perlukan tunai..rm400 shj..siape cepat dia dapat..lokasi klang…usop 0123283805..tq

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

