salah anggapan MLM

Adakah anda pernah dengar keluhan demi keluhan dari individu yang memperlekehkan mlm. Sebenarnya mlm adalah sebagai landasan untuk menjadi kita jutawan. Dan yang paling penting adalah diri kita sendiri. Pokok pangkalnya adalah KEMAHUAN. Kemahuan untuk berjaya. Jangan salahkan mlm kerana kita belum berjaya. Sudah pasti keluhan yang terkeluar adalah disebabkan betapa ceteknya ilmu dalam bidang mlm. Pelajari lah sedalam dalamnya dari segi asas, dan praktikal sudah pasti guru guru mlm akan mengajar anda secara percuma.

3 Responses to “salah anggapan MLM”

  1. nana_shana Says:

    di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.. Hai-O marketing memang sebuah syarikat yang kukuh..sebab itulah ia bertahan lama… tgk azizah ariffin pun menggunakan produk bio-aura..dengan hanya modal rm30, anda boleh jadi jutawan..apa yang penting…usaha…tak ader kejayaan tanpa usaha…ini bukan skim cepat kaya..ni bisnes yang benar2 akan membuatkan anda mampu hidup mewah seperti yang lain..jangan risau..kita kerja dalam satu pasukan..uppline sentiasa akan membimbing anda.. sesiapa yang berminat, hubungi saya… tak payah tel..pakai e-mail pun boleh.. jimat kos… nana_shana@yahoo.com

    • hidayat181 Says:

      yang penting rebut peluang inginkan perubahan. selama mana nak bertahan kerja makan gaji 4 5 tahun yang naik cuma tak sampai rm100 setahun? kerja 8 pagi, balik 5ptg.sampai rumah 7mlm?

      tak terliur ke tengok kereta mewah menyusur indah di sebelah kancil anda membelah jalan raya?

      tak teringin ke melihat anak-anak gembira dibawa melancong dan menghabiskan lebih banyak masa bersama?

      tak terfikirkah???

      hati tentu pernah terdetik kan? CUMA hati juga tertanya,bagaimana… apa caranya…Ingin tahu???

      email saya.. my_athe@yahoo.co.uk

  2. bolih tengok package nya macam mana,,,MLM ni.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: