Kaitan KUKU dengan MLM

Bila anda sebagai customer, agaknya apa yang anda pandang pada seorang usahawan. Ada orang sukakan mukanya, tahi lalatnya, tingkahlakunya, sopan santunnya, suaranya, kulit gebunya, lenggok gaya bahasanya dan lain-lain. Tapi, ada satu perkara yang di anggap remeh tapi memberi kesan yang besar sebagai seorang usahawan. Apa ye ? sudah tentu seperti tajuk kat atas tu “KUKU”. Semua dah complete, tetapi bila tengok kuku tak bersih dan panjang. Automatik hasrat pelanggan untuk membeli dengan anda menurun. Seeloknya kebersihan kuku amat2 dituntut. Nanti banyak dapat penyakit. Penyakit KUKU dan Mulut…ishhh. mintak jauh. Sebelum jumpa pelanggan bersihkan kuku, potong sehingga rata. Kalau boleh kilatkan sikit kuku tu. Pakai glow ke, exion ke…emm bolelahhh. Ikut logik akal. Mak saya dulu pernah ajar petua supaya kuku berkilat dan bersih dengan menggosokkan kuku menggunakan asam limau nipis… InsyaAllah menjadi…dan yang paling penting minum air banyak2 supaya kulit nampak lembab dan kenyal…

Yehhh !! Hidup Hai O

17 Responses to “Kaitan KUKU dengan MLM”

  1. saya memang tersangat baru dlm hai-o.barus seminggu.kiranya masih baby lagi.setakat ni dah jumpa 2 prospek tp belum berjaya lagi.memang kecewa.tapi saya anggap ini lumrah berniaga.lagi pun saya baru sangat.Kata2 semangat dari upline selalu saya sematkan dlm hati.bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah.harapan saya semoga saya berjaya seperti CDM-CDM yang lain terutama Kak Ana.

  2. assalamualaikum… sy br jer join hai-o bln nov yg lalu. Smpai skrg masih belum jmp rakan kongsi.. Sy rasa begitu kecewa n sedih. Tp sy tk akan bputus asa. Sy akan terus mencari dan cari dan terus cari sehingga dapat dan kembangkan lagi rangkaian sy. Kadang2 sy risau jgk..jikalau ada sesiapa diluar sana yg ada tips2 yg boleh mbantu sy dlm mendapatkan downline..bolehlah kita berkongsi.

  3. jgn kecewa sume… ini sume masalah kecik… iabatkan, kita da ada tapak utk busines.. hai-o sebagai tapak utk kita berniaga.. cume kita je pelru gerak untuk mendapat keuntungan… perniagaan kita ini ibarat “kita menulis surat kepada ramai kawan kita, makin ramai kita pos surat, makin ramai yang balas”, takkan dua,empat,enam orang xde yang berminat.. sentiasa bergerak waimma seoang seminggu, bawa kekelas… k kitajumpa di puncak kejayaan

  4. al_Brie Says:

    kepada lin……. ingat pesanan ni… SETIAP ORANG SUDAH DITENTUKAN REZEKINYA….. CUMA REZEKI NI AKAN DATANG CEPAT ATAU LAMBAT. Mungkin rezeki lin belum tiba lagi…tapi, percayalah…lambat laun akan datang juga. SABAR SEBELUM SYABAS!!!

    Kalau ada apa-apa problem, SMS me 0198611787

  5. salam..sy dah join hai o n semenye beres 🙂 pada sesape yang berada kat area kampar, teluk intan, ipoh n kawasan2 sekitar, sila hunbungi saya segera, di talian 012-6224359..kl nk beli water filter bio aura pun bleh..

  6. perdana_skyline Says:

    Assalamualaikum.
    Saya dh dekat setahun menceburi busines hai-o nie. Alhamdulillah Pada awalan dulu saya dapat memberi peluang kepada 2 rakan kongsi. Saya cuba membantu rakan kongsi saya tu tp masih belum berhasil. Kadang2 saya rasa frust juga….. tambahan pula ramai rakan-rakan saya yang menceburi MLM lain yang bila dengar cerita dah berjaya(ceritanya le tp hakikat x tau le) tapi sedikit sebnyk menyebabkan semangat saya down…

  7. salam …

    saya baru join bulan 9 ari tu.. dah dapat sorang dan masih mencuba lagi … kadang2 takut gak sebab saya tak penah buat hutang, byk pulak tu.. memang takut… tapi kena jugak cari orang sebab aim saya skang ni nak setel loan tu.. itu yang penting .. selagi tak setel loan / pulang modal kita dikira tak berjaya laaa… semangat saya kadang2 down sebab hutang tu.

    sesiapa yang nak beli korset tu (3pcs) area ipoh boleh email saya di sha_2602@yahoo.com. Bayaran bulan2

  8. salam..

    ada sesiapa yang nak beli korset 9 set (complete set) dengan harga RM18,000, saya bagi dengan bag2 dia skali. email saya : sha:2602@yahoo.com

  9. Sistem 369 ini amat bagus… jgn kita membuang masa berbaring2 dpn TV tanpa memikirkan masa depan… Apa kata kita menjana pendapatan agar kehidupan kita lebih selesa.insyaALLAH….90% rezeki adalah dgn berniaga….. call me jika awk berada di kawasan kelantan dan trg. Saya baru join 7 bln…semuanya bjalan lancar dgn usaha gigih sy dan bantuan drp semua kawan2 hi-o…side line,downline dan upline……semuanya membantu.Thanks a lot

  10. my contact number :0133342339

  11. yup jaga kuku amat penting

  12. ckglimau369 Says:

    yes beb! 369 adalah satu budaya yg menjadi amalan setiap bisnes partner, yg dah join tahniah, yg belum..usah berfikir lagi…. . sekiranya anda tahu, anda akan memperolehi jutaan ringgit pd 30 April 2009 ini,so anda xperlu kerja just watching tv. BUT!!!!! if u don’t know when yr rezki coming n u confidence that rezki came from ALLAH………BULATKAN TEKAD,KUATKAN SEMANGAT insya-Allah anda adalah PELAPIS BUDAYA369 yg bakal meraih CDM yg hebat. Apa yg penting…KERJASAMAAAAAAA…. . Mulakan dgn diri sendiri, JUMPA ANDA D PUNCAK…
    Sila hadiri majlis ilmu d Seremban 2 bersebelahan COLOMBIA HOSPITAL pd setiap hari rabu jam 10pm.

    Any inquiry call: 019-6506878
    (Melaka area)
    kami boleh menguruskan loan anda untuk USAHAWAN HI O 369.
    TAHNIAH.

  13. ckglimau369 Says:

    untuk sume kakitangan kerajaan…offer loan. blacklisted,ctos,cris bankrup C also can…kita gegarkan bumi MELAKA bumi Berdaulat dgn BUDAYA369…. call me at 019-6506878(Melaka only)

  14. Salam,

    Buat org2 SABAH yang ( sekitar kk,kb,tuaran,tamparuli,ranau,kudat n kota marudu ) yg berminat dgn hai-o, jum join TAIPAN 181. Hubungi saya d no 0195330172 atau email sridewimalam_5632@live.com.my. ” ANDA ADALAH APA YANG ANDA FIKIRKAN “

  15. Salam…saya baru join benda ni. Loan tgh tungggu approve la ni…Takut jugak sebenarnya..prospek ramai…

  16. Hazeli-369 Says:

    Kalau ada yang berminat nak join hubungi saya 013 4511428 / 013 4373205

  17. ahmadblm 369 Says:

    klu ada sesiapa yang nak join Hai-o kat hulu langat sila hubungi saya 016 9691235

Leave a comment