Archive for January, 2008

Perjumpaan Khas Pemimpin

Posted in Uncategorized on January 29, 2008 by sya77

Pada petang ini, bertempat di stokis Medan Batu Caves satu anjuran khas untuk pemimpin bagi membincangkan strategi yang patut dan yang tak patut dilakukan apabila berlakunya proses penajaan. Perkara yang dibangkitkan ini akan dipengerusikan oleh CDM Kak Ila. Kandungan terperinci di rahsiakan. Peh …Ini yang kecut perut ni. Tak sabar nak dengar. Yang pasti ilmu kali ini adalah high level skill dan pasti tidak ada di dalam buku di pasaran. Majlis akan bermula pada pukul 5.30 petang sehingga mahgrib. Kemudian rehat untuk menunaikan solat dan disambung dengan acara makan malam special. Menu tak tau lah ek. …mungkin lobster kut. Apa yang menarik disini adalah kesungguhan para pemimpin cuba memberi dan mencurahkan ilmu dengan penuh tanggungjawab. Tiada satu pun disembunyikan. Mereka turun semata-mata ingin melihat semua orang melayu berjaya. Tetapi kalau diperhatikan masih ada yang terawang awangan mencari. Dalam tempoh mencari hala tuju itulah ramai yang asyik bercakap tetapi tidak bertindak. Suka memerhati dan suka mencari alasan. Memburuk-burukkan dan mencari kelemahan orang lain adalah mainan. Sepatutnya  kita berhak mencari kelebihan dan potensi yang ada dalam diri. Cegah sebelum parah. Berpantang ajal sebelum mati. Kini masanya kita bertindak. Mencari dan menunaikan kehendak yang belum dipenuhi. Jika berhasrat, jadikan hasrat itu satu impian. Pasti melangkah gagah. Bila ditolak tidak akan rebah. Bila ditiup menyegarkan badan. Aroma kesenangan, pasti milik kita. Itupun jika kita bertindak. Biarkan susah dahulu jangan susah kemudian. Berikan waktu selama 1 hingga 4 tahun untuk berpenat lelah mengejar impian. jangan pula berpenat lelah sehingga bertemu ajal… kan susah namanya tu. Bila tua ada yang dipinggir disbbkan tidak berharta, malah menyusahkan keluarga. Anda mahu jadi begitu ??. SAYA !! PASTI TIDAK MAHU JADI BEGITU. Marilah bersama saya bertindak untuk kesenangan. Jika ada yang merungut / membenci dan mencaci jadikan ia sebagai dugaan dari Allah. Dan setiap dugaan bila ditempuh dengan sabar pasti dibalas Allah dengan kesenangan. Insya-Allah. Kita cuma merancang hanya Allah yang menentukan…Aminnnn

Tersalah Petua Kuruskan Badan

Posted in Uncategorized with tags , on January 28, 2008 by sya77

Al kisah semasa saya muda, saya selalu melawat kawan2 di blok berlainan di asrama Tun Dr Ismail atau Kolej 5 (UTM Skudai). Sekarang saya tak tahu pulak kolej ape. Sering kali nama kolej bertukar-tukar. Selalunya pada waktu petang saya dan kawan-kawan membuat riadah petang samada bermain badminton atau berjogging ataupun memenuhi waktu dengan aktiviti kesenian. Jika tidak memenuhi aktiviti seumpama membuatkan badan terasa letih dan tidak bermaya. Toksik mula berkumpul dan tidak dapat disingkirkan. Berbalik pada kisah mula-mula tadi. Pada suatu petang saya mengajak kawan saya berjongging di sekitar kawasan UTM. Janjinya pada pukul 5.00 ptg. Tetapi dah pukul 5.30 kelibat kawan saya tidak juga muncul. Jadi saya membuat keputusan membuat lawatan mengejut. Masih tidur lagi kaaa???. Sampai di bilik kawan . Pintu bilik terbuka tapi tuannya entah kemana. Kalau begitu saya tunggu jer. Mungkin dia keluar sekejap. Betul tekaan saya, 5 minit berlalu kawan saya muncul. Hah !! baru keluar dari toilet rupanya.

 Sorrylah !! aku sakit perut. Itu jawapannya kenapa dia terlewat. Pasal Ape ??. Dari ceritanya, dia ingin menjadi kurus tetapi tersalah mengambil ubat sehingga cirit birit. Walaaaa, kesian. Nak kurus banyak caranya. Tetapi kalau dah menyeksa diri begini susahkan badan jer. Kalau dilihat sekarang ni banyak ubat-ubatan untuk menjadi kurus. Bermacam-macam petua diguna pakai. Betulkah petua tu ??. Kaji betul-betul. Setakat ni ramai juga yang berjaya dan ramai juga yang tak berjaya. Kenapa ?. Itulah dikatakan salah petua. Mengikut pandangan saya. Untuk menguruskan badan haruslah dari dalam kawalan sistem badan. Tindak balas hormon yang baik dan juga kawalan CNS (kawalan fungsi otak). Cara paling baik dan tidak begitu menyenangkan ialah perlu ada paksaan dalam diri untuk menjadi kurus. Mana mungkin boleh menjadi kurus tanpa ada pengorbanan.

Berikut adalah langkah2 yang perlu di lakukan (mengikut pandangan saya bukan pandangan Doktor ) :

1. Kalau dulu anda makan terlalu kerap (mungkin 5 kali sehari atau lebih) saya galakkan anda kurangkan makan anda kepada 4 kali kemudian kurangkan lagi sedikit demi sedikit sehingga menjadi 3 kali sehari. Iaitu sarapan pagi 7.30-8.00 pg, tengahari 1 tgh-2 tgh dan malam 6.00 – 7 mlm ptg. Untuk mengurangkan makan ada kalanya perut berbunyi, namun begitu gagahkan juga untuk mengejar matlamat kurus anda. lawan …lawan… Secara dasarnya dulu perut anda membesar dan panjang maka banyaklah makanan yang perlu anda masukkan. Bila anda semakin kurangkan makanan maka semakin kurang pembesaran perut dan semakin kurang panjang perut tu…

– Tetapkan waktu makan adalah perlu supaya tenaga tidak berkurangan

– mkn malam pada awal waktu untuk kehebatan fungsi otak – (secara teori bila kita makan pada jam 6 ptg. Makanan mula diproses dan tenaga di hasilkan selepas 2 jam. Maksudnya pada pukul 8 mlm kita dapat menggunakan tenaga dengan sempurna untuk ibadah dan study.

2. Banyak kan minum air kosong yang telah di masak. Air milo /Nescafe / dan seangkatan dilarang sama sekali. Air diminum selepas 30 minit waktu makan. Supaya makanan dapat dicernakan dengan baik

3. Banyakkan makanan berbentuk fiber – Buah dan sayur

4. Banyakkan bersenam. Bersenam yang saya maksudkan adalah senaman yang betul posisi dan konsisten. Tiap-tiap hari kena bersenam laa.

5. Jangan lupa syarat lasst sekali.. pakai premium beautiful keluaran hai o marketing untuk menstabilkan peredaran darah….

Usah tunggu Usah tangguh

Posted in Uncategorized on January 22, 2008 by sya77

APA? BAGAIMANA? SIAPA?

Tiga persoalan utama dan banyak lagi soalan-soalan anda akan terjawap disini..

Ingin tahu bagaimana 97% usahawan bersama KUMPULAN ini telah berjaya..? apakah strategi yang digunakan..? bagaimana ianya bermula..? apa kelebihannya dan banyak lagi ???… ->  

TIDAK perlu jual banyak barang, TIDAK perlu sponsor ramai orang..! Income bulanan mencecah 5 angka bila-bila masa. Hanya tolong rakan-rakan, sedara mara dan kawan-kawan dapat apa yang anda dapat… Anda dapat duit dan pahala (insyaallah)..

“KEJAYAAN anda dalam perniagaaan (MLM) adalah terletak pada USAHA serta bimbingan KUMPULAN  yang betul”.

Berminat utk meninjau-ninjau atau mengetahui dengan lebih lanjut..? Tak join, tidak mengapa. Beri peluang diri anda untuk mendengar serta memahaminya sahaja.. yang lain terletak pada rezeki dari yang Esa..  

Pendaftaran adalah percuma (FOC)…!

FAKTA GEMUK

Posted in Uncategorized on January 18, 2008 by sya77

FAKTA YANG HARUS ANDA TAHU

GEMUK ITU PENYAKIT METABOLIK !!!

New Straits Times. 26 September 2006.
Fakta kegemukan orang Malaysia:
54% dewasa terlebih berat
62% wanita & 48% lelaki
13.5% dewasa pengidap kencing manis

Malaysia merupakan negara teratas dalam jumlah peratusan bilangan penduduk yang obesiti berbanding negara maju seperti Belgium, Perancis, Turkey, Jerman, Korea Selatan dan Singapura.

Malah Malaysia merupakan negara yang paling ramai orang gemuk di seluruh negara Asia.

70% kematian diusia muda adalah kerana masalah jantung, barah, strok dan kencing manis. 50% dari kematian ini berkaitan terus dengan pengambilan nutrisi yang tidak sihat
7 dari sepuluh orang ke klinik adalah kerana pemakanan yang tidak seimbang
*Statistik dari World Health Organization

KALAU ANDA GEMUK

ANDA MEMANG TIDAK CANTIK LANGSUNG

SUKAR UNTUK LELAKI TERPIKAT

SUKAR BAGI SUAMI ANDA UNTUK TIDAK MELIHAT WANITA LAIN

INGAT.SEMUA PENYAKIT SEDANG MENANTI ANDA!!

YANG PASTI KENCING MANIS, DARAH TINGGI DAN SAKIT JANTUNG

YANG LAGI PASTI ANDA MEMANG HODOH!!!

BAJU CANTIK / MAHAL PUN TETAP ANDA BURUK

TIDAK MENYELERAKAN LELAKI!!

INI SEMUA FAKTA

Kencing manis, darah tinggi, sakit jantung,stroke dan sakit sendi adalah penyakit OBESITI

Langsingkan tubuh anda sekarang!
Anda tidak perlu malu lagi di khalayak ramai!
Tiada orang akan mengata anda lagi!
Anda boleh bersukan seperti orang lain!
Tiada lagi penyakit yang membimbangkan kerana kegemukkan!
Hidup anda lebih bermakna!
Lebih mudah untuk memilih pakaian!
Lebih mudah untuk bergerak aktif!
Anda tidak akan menjadi bahan gurauan lagi!

Keyakinan diri anda meningkat

ANDA BOLEH KELIHATAN CANTIK DAN AWET MUDA!!

SUAMI anda akan bertambah sayang

Mudah untuk mendapat pasangan

Mudah untuk mendapat kerja

BAGI ISTERI BUKAN NASIB ANDA JADI GEMUK

BUKAN KERANA BERANAK ANDA MESTI GEMUK!

BUKAN..BUKAN.BUKAN

GEMUK kerana anda senang HATI

kerana KUAT MAKAN

kerana anda Malas BERSENAM

kerana anda sibuk dengan anak-anak

kerana sibuk dengan suami

ANDA LUPA DIRI ANDA SENDIRI !!!!@

INI JALAN TERBAIK UNTUK SIHAT DAN BADAN LANGSING!!!

DEMI kebahagian DIRI anda sendiri

KAMI MEMPUNYAI CARA TERMUDAH UNTUK KURUS

DAN MEMASTIKAN ANDA SIHAT!!

BAGAIMANA ?????

PAKAILAH PREMIUM BEAUTIFUL HAI O MARKETING

lagi Cerita Premium Beautiful

Posted in Uncategorized with tags , on January 16, 2008 by sya77

PRODUK HAI O MARKETING (PREMIUM BEAUTIFUL)

“Premium Beautiful” merupakan pakaian dalam wanita yang terdiri daripada coli panjang, bengkung pinggang dan seluar dalam panjang.  Set ini juga digunakan untuk membentuk kontur keseluruhan badan supaya nampak  menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang.

Teknologi pembuatan “Premium Beautiful” amat mengagumkan kerana gabungan pakar-pakar perubatan Jerman, Jepun, China dan USA.  Mereka telah menghasilkan fabrik yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadyne.  Ianya juga telah ditenun sulam bersama-sama Sinar Infra Merah Jarak Jauh atau “Far Infra Red” (F.I.R).

16 Keistimewaan Sinar Infra Merah Jarak Jauh (F.I.R)

  • Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh
  • Meningkatkan kadar metabolisma
  • Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan
  • Mengelakkan pertumbuhan bakteria
  • Mengeluarkan peluh asid
  • Menggalakkan tumbesaran lebih teratur
  • Mengekalkan kesegaran badan
  • Mengurangkan kandungan asid dalam darah
  • Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit
  • Tidur dengan lebih nyenyak
  • Menghilangkan bau badan
  • Membantu menghilangkan kulat dan fungus
  • Membantu membersihkan udara dalam badan
  • Mengekalkan kepanasan suhu badan
  • Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik
  • Membantu menghalang pembiakan sel kanser dalam badan

Akwatek dan Akwadine unik

  • Pencetus penyerapan yang baik dan mengalih kelembapan (air, bau, wap)
  • Berubah mengikut keadaan iklim dan cuaca
  • Penyejukan semulajadi dalam cuaca panas
  • Memanaskan badan dengan selesa semasa cuaca sejuk
  • Kuasa penyerapan toksid keluar dari tubuh badan

Kelebihan kualiti kain “Premium Beautiful”

  • Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisma.
  • Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama.
  • Kuasa regangan ke semua hala, dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubah rekabentuk asalnya.
  • Sinar infra merah jauh (Far Infra Red) yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan pertumbuhan buah dada.
  • Penyerapan toksid dan asid terbukti apabila kita membalutkan buah yang masam atau rokok dalam tempoh 20 minit, maka buah tersebut akan menjadi kurang masam dan rokok pula akan menjadi tawar.

Coli panjang

 

 

 

 

 

 

 

  1. Cawan coli dengan 3 keping jahitan stereoskopik dapat menolak ke atas, menyokong dan menetapkan kedudukan buah dada.
  2. Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong buah dada.
  3. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur buah dada.
  4. 2 batang keluli berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan.
  5. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang, turut mengatasi masalah badan besar.
  6. Rekaan U pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menguruskan badan, malahan menambah kontur bahagian belakang.
  7. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk.
  8. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.

Bengkung Pinggang

  1. Tujuh batang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk.
  2. Rekaan unik berdasarkan potongan rangka badan manusia, mempergiatkan pengagihan lemak ke bahagian dada dan punggung secara serata, turut mencapai kesan pembentukan badan yang seimbang.
  3. Tali kenyal yang diimport dari Jepun, membantu menyelaraskan kontur pinggang.
  4. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
  5. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.
  6. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk.

Seluar dalam panjang

  1. 32 keping jahitan stereoskopik, berdasarkan teori mampatan berserpihan, mengagihkan lebihan lemak ke arah bahagian badan yang bersesuaian.
  2. Rekaan dan jahitan unggul cawan pinggul dapat membetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul yang mempersona dan meninggikan pinggul.
  3. Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.
  4. Dilengkapi dengan kain jenis kapas yang selesa pada bahagian dalam pinggang seluar dapat memperbaiki dan membentuk kontur pinggang yang mempersona.
  5. Mampatan yang tetap keatas abdomen dapat mengurangkan lebihan lemak lalu memperbaiki masalah perut buncit.
  6. Rekaan mampatan 2 lapisan berfungsi menyelaraskan lemak pada persekitaran peha, membentuk kontur peha yang menarik.
  7. Penggunaan 2 lapisan kain kapas berlubang kecil berfungsi untuk memberi keselesaan.
  8. Penggunaan renda yang fleksibel, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.
  9. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk.

Kenapa mereka memilih Beautiful?

  • Tanpa pil pelangsing.
  • Tanpa diet, pembedahan atau senaman.
  • Halus lembut dan selesa pada kulit.
  • Sesuai dipakai sepanjang hari.
  • Fabrik yang boleh mengalirkan udara yang nyaman.
  • Ditenun dengan sulaman F.I.R.
  • Pengiktirafan Badan Kesihatan Dunia.
  • Direkacipta mengikut struktur badan wanita secara terperinci.
  • Keberkesanan dalam masa 5 minit selepas memakainya.
  • Mengelakkan kanser payudara dan rahim.

Rawatan alternatif bagi penyakit yang tiada harapan untuk sembuh secara biasa

  • Anti kanser
  • Lemah tenaga batin
  • Kencing manis
  • Darah tinggi
  • Lemah jantung
  • Gaot, Migraine
  • Asma
  • Sakit belakang & pinggang

Lain-lain kegunaan.

Kehebatan produk ini memang tidak terbanding, malah bengkungnya boleh dikatakan 1001 macam kegunaan. Antaranya ialah :- 

  • Kalau anak-anak kecil mengalami kembung perut, boleh balutkan perutnya.

  • Bagi kanak-kanak yang demam panas, bengkung dapat membantu mengeluarkan haba yang panas dengan cara membalut badan kanak-kanak tersebut.

  • Biasanya bayi yang baru lahir terkena “jaundis” (kuning), balutkan badannya dengan bengkung untuk mempercepatkan pemulihannya.

  • kalau anda sakit lutut (gaut), bolehlah membalut lutut anda dengan menggunakan bengkung.

  • Kaum Adam pun boleh pakai bengkung, kalau sakit pinggang.

Jaminan

Membaik pulih percuma sekiranya berlaku sebarang kerosakan contohnya fabrik koyak, cangkuk tercabut atau batang keluli penyelarasan patah.

 

Cara-cara memakai

Cara pemakaian coli panjang

 

 

 

 

 

 

 

  1. Sarungkan bra ke badan dan letakkan payu dara ke dalam cawan bra
  2. Lekatkan cangkuk di bahagian belakang
  3. Tarik semua lebihan lemak yang ada di bahagian belakang dan bawa ke hadapan (masukkan ke dalam cawan bra).
  4. Laraskan tali bra supaya dapat kedudukan yang selesa.
  5. Betulkan kedudukan bra

 

Cara pemakaian bengkung pinggang

  1. Lekatkan kesemua cangkuk
  2. Betulkan kedudukannya
  3. Tarik tali pelaras
  4. Tahan nafas dan cangkukkan
  5. Pastikan ianya selesa

 

Cara pemakaian seluar

  1. Lipatkan bahagian pinggang dan dan kaki seluar dalam
  2. Sarungkan seperti memakai seluar dalam biasa
  3. Masukkan tangan di bahagian punggung dan tarik lebihan lemak ke atas
  4. Perbetulkan kedudukannya agar selesa.

PANDUAN MEMILIH PENCUCI DAN LOSYEN

  1. Gunakan syampu atau losyen yang disyorkan sahaja
  2. Gunakan losyen yang beralkali lemah atau neutral
  3. Jangan menggunakan pemutih klorin.
  4. Meletakkan pakaian dalam ke dalam air setelah syampu atau losyen melarut dengan sepenuhnya
  5. Rendam dan cuci secara berasingan dengan pakaian lain terutamanya pakaian yang berwarna

  

PANDUAN MENCUCI

  1. Dilarang menggunakan mesin basuh, pakaian akan rosak dan  menjejaskan fungsi F.I.R yang terdapat pada produk.

  2. Rendam pakaian ke dalam air, setelah syampu atau losyen larut sepenuhnya
  3. Cuci menggunakan tangan pada suhu air yang rendah iaitu sekitar 30’C
  4. Mencuci bahagian kotor atau bahagian berpeluh dengan menggosok atau mengurut perlahan-lahan dengan tangan.
  5. Biasanya, bahagian pinggul lebih kotor gosok menggunakan tangan semasa mencuci untuk mengelakkan kerosakan.

BEBERAPA LARANGAN PENTING !

  1. Dilarang menggunakan syampu atau losyen beralkali tinggi

  2. Dilarang menjemur pakaian dibawah sinaran cahaya matahari

  3. Dilarang menggunakan seterika

  4. Dilarang menggunakan mesin basuh

  5. Dilarang memerah pakaian untuk tujuan mengeringkan air

  

PANDUAN MENJEMUR

  1. Penjemuran dilakukan dengan menterbalikkan bahagian dalam ke luar dan betulkan bentuk serta ratakan kedutan-kedutan yang wujud

  2. Jemur sebaik sahaja selesai membasuh untuk mengelakkan kedutan

  3. Jemur di tempat udara mengalir

  4. Jangan jemur di bawah sinaran matahari atau udara panas (ini akan menjejas kualiti kain dan menyebabkan warna menjadi pudar)

PREMIUM BEAUTIFUL: IMPIAN SETIAP WANITA!

Posted in Uncategorized with tags , on January 16, 2008 by sya77
PREMIUM BEAUTIFUL: IMPIAN SETIAP WANITA!REVOLUSI PAKAIAN DALAM –
SIRI PEMBENTUKKAN KONTUR PAYU DARA
Melangsing badan dan membentuk payudara yang mempersonakan.
SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGANG
Melangsing dan membentuk kontur pinggang agar kelihatan lebih ramping.
SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGUL
Mengempiskan perut yang boncit dan membentuk kontur pinggul agar lebih menarik dan montok.
Set pakaian dalam Premium Beautiful yang terdiri daripada coli panjang, bengkung dan seluar pendek diperbuat daripada 32 lapisan fabrik yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadye yang sebati dengan air, diisitepu (impregnant) dengan gem dan mineral dan dipancarkan (emitted) dengan Gelombang Infra Merah Jauh (Far Infrared Ray) .
Hasil gabungan kepakaran teknologi dan penyelidikan globalpakar sainstis dan perubatan Amerika Syarikat, Jerman, China, Jepun dan Taiwan.
Ia amat baik untuk melancarkan perjalanan darah serta penghantaran nutrient ke seluruh badan dan pengeluaran bahan buangan yang lebih efisien.
Set pakaian ini diiktiraf oleh Persatuan Pakar Tulang Belakang di Amerika Syarikat. (Superbrand) Sumber rujukan:www.fir dan http://www.Akwatek dan Akwadyne.
BEAUTIFUL direkacipta dengan mengambil kira struktur usuk badan wanita secara terperinci.
‘Cup’ ini membentuk piramid dimana ia dapat menampung payudara agar tidak jatuh, puting payu dara dalam kedudukan yang betul dan tidak masuk kedalam.
Menghalang lelemak mengalir ke bahagian belakang
Menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut, serta menghilangkan kesan rekahan pada kulit (stretch-mark)
Bahagian ini tidak menekan ovari. Ini dapat memberi keseimbangan hormon ‘estrogen’ dan ‘postrogen’.
Lace ‘Cup’ mempunyai keanjalan untuk mengelakkan payudara dari melimpah keluar.

Memecah lelemak pada bahagian atas perut.
Lubang angin mengawak keputihan, pengaliran darah, dan udara, untuk menghilangkan kesan bau pada wanita.
Kedudukan bentuk tali tidak mudah jatuh
Lapisan tenunan bahagian belakang terbahagi kepada dua lapisan yang mengawal lapisan lemak yang telah kehadapan tidak kebelakang semula
‘Love Shape’ nipies untuk membentuk pinggul yang menarik dan mengukuhkan kedudukan pinggul
Bahagian ini dapat menampung dengan kuat supaya tidak jatuh dan mengelak lelemak dari mengalir ke bawah
Tetulang-tetulang ini berfungsi untuk mengatasi masalah tulang belakang seperti bongkok, ‘slip disk’, sakit pinggang, dan pengaliran darah. Suntikan ‘Far Infrared Rays’ (FIR) paling banyak dalam tulang bengkung tersebut.
Khas untuk ibu2 selepas bersalin dalam pantang mengelak serta menghilang kerekahan kulit perut dan mengempis perut serta pinggang dengan cepat dan berkesanTali ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang. Cara pengunaannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.
Harga : RM2000-RM2600 (Boleh Dirunding)
Cara Pembayaran : Tunai / Ansuran Bulanan (Bagi Kakitangan Kerajaan)
*MILIKI KORSET BEAUTIFUL
DENGAN ANSURAN MUDAH
RM 100 /150 atau RM 200 sebulan
tanpa interest!

Testimoni pelanggan

Posted in Uncategorized on January 16, 2008 by sya77

Sesambil melayari internet pada hari ini saya telah membaca testimoni pengguna dari laman web sihatlangsing. Petikan testimoni ini saya pastekan kedalam web saya sebagai bahan bacaan kepada pembaca ataupun boleh digunakan sebagai bahan untuk bercerita kepada bakal pelanggan. Jika terdapat testimoni lain yang bersesuaian maka dilain hari saya pastekan lagi….

Testimoni 1

Bahagian 1

Syukur Alhamdulillah masih belum terlambat untuk saya berkenalan dengan set pakaian dalam “Premium Beautiful”.  Pada awalnya saya hanya fokuskan kepada penurunan berat badan.  Maklumlah sihat sangat….. tetapi bukan

 

itu saja yang saya dapat, malah lebih dari itu.

Sememangnya infra red yang ditenun sulam di setiap inci kain tersebut memberi kesan yang memberangsangkan terhadap kesihatan tubuh badan  saya.

Pada mulanya saya tidak berminat langsung, setelah menemuramah lebih 4 orang penggunanya, hati saya mula tertarik, tetapi masih berbelah-bahagi. Sekian lama dalam dilema, akhirnya saya telah memilikinya juga pada tanggal  9/8/2005. 

Berat badan saya 76kg rangka besar, berat ideal 57kg – 60kg.  Masa anak dara berat – 60kg.  Pernah mencecah 91kg iaitu ketika hamil anak ke 3.  Merasakan diri ini hilang keyakinan.  Mana taknya nak beli baju pun susah … sendat sana, sendat sini.  Pernah juga saya makan produk menguruskan badan, termasuklah yang ada jenama terkenal.  Penurunan berat badan tuh memang ada tetapi sekiranya tidak mengamalkannya selama sebulan, maka berat badan pun naik mendadak…tuh yang frust tu…. mahal pulak tu.

Tugasan harian saya memang mencabar kesabaran, bertanggungjawab sebagai isteri yang berkerjaya, ibu kepada tiga orang cahaya mata (lasak… boleh tahan juga), penuntut (masih menuntut ilmu di IPTA)  disamping tugasan lain.  Faham-faham je lah, nak uruskan rumah tangga, memasak, mengemas dan lain-lain (kalau nak cerita satu per satu tak cukup 10 muka surat).  Dalam masa yang sama juga, kena siapkan “assignment” …bukan sikit-sikit, kena taip, kena baca buku dan sebagainya.  Tengah malam pun kena bangun, dua tiga kali … anak nak susu.  Memang penat, mujurlah suami banyak membantu…. terima kasih sayang…. walaubagaimanapun kepenatan dan keletihan itu lenyap begitu sahaja sejak memakai set pakaian dalam “Premium Beautiful’ …… malah terasa kesegarannya.  

Apa-apalah…. yang penting saya nak berkongsi rahsia kelebihan pakaian dalam “Premium Beautiful” ni.

Setelah memakainya selama lebih kurang sebulan, saya sudah merasai sesuatu yang ajaib keatas diri saya.  Keajaiban itu termasuklah :-

1.      Saya sudah boleh makan makanan laut sesuka hati terutamanya udang.  Sebelum ini  kalau saya makan udang, mulut saya akan bengkak, air liur akan keluar dengan banyak dan muntah yang teruk.  Pernah ke klinik dapatkan suntikan kerana alahan udang.  Terukkan? …… Kesiaaaannn.

2.     Semenjak melahirkan anak yang ke 3, saya sering mengalami lenguh-lenguh kecil di bahagian belakang, tetapi sejak memakai set “Premium Beautiful” .… lenguh-lenguh ini beransur hilang….. selamat jalan lenguh-lenguh belakang.

3.  Semenjak pakai set “Premium Beautiful”, lemak-lemak di bahagian pinggang dan perut ada perubahan,  nampak jugalah bentuk pinggang tuh… kalau sebelum ni… mungkin lurus je kot.  Kain yang ketat dah boleh kancing semula.

4.   Yang paling best tu… berat badan berkurangan sebanyak 3kg.  Puas hati gitu, walaupun tak banyak.

5. Kulit pun tak macam dulu, kini nampak perubahan yang lebih menceriakan, … rakan-rakan dan suami yang bagi tau …. termasuk hati kecil ku.

6.    Yang paling best juga…. hubungan suami-isteri… ternyata perubahannya …..tak boleh citer kat web ni, faham-faham je lah ye…. Nanti jumpa, kita citer yek?

7.     Badan pun rasa segar dan tiada lagi keletihan, walaupun tugasan berat menanti di hadapan….. tiada lagi masalah mengantuk

Puan…………

Testimoni 2

Sebelum diperkenalkan pakaian dalam berjenama “Premium Beautiful”, tubuh saya kelihatan kurang menarik terutama selepas melahirkan anak ditambah pula peningkatan berat badan yang tidak seimbang dengan berat 68kg dan ketinggian 1.48m.  Tubuh badan mengandungi lemak atau selulit terutama di bahagian perut, peha dan pinggul.  Saya pernah mencuba pakaian dalam berjenama lain untuk beberapa bulan tetapi kurang berkesan.  Tetapi kini, setelah diperkenalkan dan menggunakan pakaian dalam berjenama “Premium Beautiful”, saya telah memiliki bentuk badan yang diimpikan termasuk penurunan berat badan serta tahap kesihatan yang memuaskan.

Pakaian dalam jenama “Premium Beautiful” juga menekankan keberkesanannya dari segi kesihatan.  Masalah pusingan haid tidak teratur dapat diatasi, tubuh badan merasa lebih segar dan paling penting sakit kepala migrain yang kerap dialami sejak dibangku sekolah dapat diatasi.

  

Puan ………

Testimoni 3

Saya berusia pertengahan 20an dan baru saja mendirikan rumahtanga. Saya telah diperkenalkan dengan produk pakaian dalam pembentukan badan premium beautiful ini oleh kakak saya.  Selepas seminggu menggunakan produk ini saya telah demam selama beberapa hari dan selepas beberapa bulan menggunakan produk ini berat badan saya semakin ideal dengan ketinggian saya. Yang menariknya tiada lagi masalah lemah dan mengantuk di siang hari dan lenguh – lenguh badan juga semakin berkurangan. Kini saya dapat bergerak dengan lebih aktif dan agresif tanpa apa-apa rasa yang kurang menyenangkan sebagaimana sebelum ini.

Inilah antara pengalaman-pengalaman menarik mengenai kesihatan yang dapat dikongsi bersama kerana ini merupakan pengalaman yang sukar untuk dibeli atau dirasai oleh semua wanita. Saya berasa amat beruntung kerana telah diperkenalkan dengan Premium Beautiful, pakaian dalam pembentukan badan FIR yang sedang hangat di pasaran.

 

Puan…………..