Nak Kahwin !!

Saya ada terjumpa satu laman web yang menyatakan bagaimana nak cari duit untuk kahwin. Oleh itu saya ingin berkongsi. Manalah tau ianya amat berguna untuk anda. Mungkin anda terfikir camni ek …..

Mana aku nak cari duit untuk berkahwin? Duit hantaran sahaja sudah hampir RM5,000. Itu belum kira barang-barang hantaran, mas kahwin, belanja untuk kenduri kahwin, upah mak andam, sewa pelamin dan baju pengantin, sewa kanopi, upah pasukan kompang, upah DJ serta peralatan audio, upah penanggah, bunga telur, kad jemputan dan bermacam-macam lagi la. Pendek kata, berbelas ribu jugalah diperlukan.

Aduh! Sudahlah kerja pun tak tetap lagi, setakat kontrak je, duit makan sendiri pun kadang-kadang tak cukup. Inikan pula nak tanggung anak orang.

Hutang motorsikal dan pinjaman pelajaran dulu pun tak habis bayar lagi.

Takkan nak kahwin pun nak buat pinjaman lagi? Jawapnya sampai aku bercicit pun tak habis bayar hutang lagi. ”

Usah pening kepala lagi…nak tahu lebih lanjut sila lihat web site itu sendirilah..

webnye seperti berikut http://www.maskahwin.com/index.php?ref=sya77

 atau klik jer pada gambar kat bawah ni…selamat mencuba

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: