Air Untuk cantik !!

Kalau cakap bab cantik ni sudah tentu kaum hawa yang nak sangat2 cantik. Ada tak kaum adam nak jadi cantik?? pehh..lain macam kalau lelaki nak jadi cantik. Boleh cantik tapi cantik dari segi budi bahasa boleh lah…

 Alamak !! ada kaum adam mempertikai kata-kata saya…oklah saya mengaku kaum Adam boleh juga cantik. Namun, kali ini saya ingin kaitkan kecantikan dari segi muka dan juga bentuk badan yang amat dititik beratkan oleh kaum Hawa. Adakalanya untuk menjaga kecantikan memerlukan modal yang besar. Saya tidak fikir begitu, kecantikan boleh dengan percuma. Tak perlu mekap tebal-tebal. Kaedah yang paling murah adalah dengan menggunakan air mutlak. Air milo, air nescafe itu tak bolehlah. Berapa kali anda membasuh muka dengan air?. Untuk mendapat muka yang cantik syarat-syaratnya seperti berikut :

1. Mengambil air sembahyang sekurang-kurangnya 5 kali sehari mengikut waktu yang ditetapkan. Air sembahyang yang melekat tu tak perlu anda lap. Biar ianya kering sendiri.

2.Extra air sembahyang  sewaktu bangun waktu malam lebih kurang pukul 2-3 pagi. Dan sembahyanglah 2 rakaat solat.

3.Apabila bangun dari tidur, sebelum membasuh muka dan menggosok gigi. Bersegeralah minum air suam segelas atau 2 gelas untuk kebersihan dalaman.

4. Pakailah Premium Beautiful untuk mendapatkan cahaya matahari pagi (jalinan premium Beautiful mempunyai Infra Red)…Selamat mencuba

7 Responses to “Air Untuk cantik !!”

  1. mysara mohd Says:

    sesiapa yg berminat utk menjd ahli hai-o boleh call @ ym Maisara Mohd 0192515001.modal serendah 4k

  2. sesiapa yg nk beli set bio-aura (penapis air) dengan harga rm1500 (cash) atau rm1800 (ansuran) boleh hubungi saya di talian 019-2819369. harga dipasaran rm2000++. stok terhad…

  3. to ddm iwan..

    kalau saya nak jual korset saya 9 set (complete) dengan harga RM18,000, awak nak tak? Saya nak setel loan ni sebab tak penah uat hutang yang banyak (pada saya).

    Sedih tengok payslip saya yang ditolak RM232 pada benda yang tak nampak..

  4. Assalamualaikum,

    Tumpang tanya, ada tak sesiapa yang sudi tukar set Premium Beautiful dengan water filter BIO-Aura saya?
    Saya ada water filter (new) nak tukar dengan set korset (new) . Sistem barter.
    Harap-harap ada yang sudi, kalau ada hubungi saya. Terima Kasih

  5. Ade sape2 nak jual koset Premium Beautiful dgn harga murah/lelong (RM600 ke RM700) boleh bagi tau saya…email ke cun.azie@yahoo.com..dari x tejual…meh cni saya bli…

  6. mrbioaura Says:

    hi… sesaper yg berminat untuk beli set bio aura dengan harga rm1000 (cash sahaja), boleh hubungi saya di sini… barang dijamin 100% original daripada Hai-O Marketing Sdn. Bhd.

  7. luncai emas Says:

    saya nak jual bio aura new….join hai o akhit thn 2009…..rm1000….pghntaran percuma…wrnty card,cndtion mua ok…0142465921

Leave a Reply

