Kawan Beria ia Dengan Hai O

Haha..lucu betul kawan saya ni. Dia beria-ia benar bercerita mengenai Hai o. Dengan tangan-tangan sekali naik melibas sana sini. Saya perhatikan sahaja . Nyamuk pun tak sempat nak hinggap. Baru nak datang terus kecut melarikan diri. Fikirnya usahawan hai o ni tak boleh buat main. Nak cari sesuap darah pun tak dapat. Apa yang saya suka berkaitan kawan saya ni. Sesambil dia berborak mengenai Hai o marketing. Banyak cerita-cerita lucu yang menyebabkan orang tertarik. Ada saja yang diceritakan. Mana lah dia dapat idea ni. Kekadang terfikir juga. Ini cerita betul ke atau rekaan semata-mata. Kalau betul tak mengapalah. Kalau rekaan bagaimana. Ada juga yang percaya tu. Saya segera bertanya pada kawan saya tu bagaimana dia mendapat cerita-cerita lucu begitu..

Alahhh senang jer…ko search je cerita lucu kat internet tu. berlambak ada…

emm.. ye tak ye juga. Internet dah ada tu gunalah sebaik mungkin..dah relatedkan dengan hai o marketing

Kawan s

Leave a Reply

